Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zatracení spameři

Před lety jsem napsal článek, ve kterém jsem si dělal legraci z toho, že mi někdo nabízí v1agru, repliku hodinek, návštěvu nějakého kasína a kdo ví co ještě. Říkal jsem si, že je to baví … Jenže ono je to baví čím dál tím víc a mě už to tak veselé nepřipadá.

Na jeden e-mail dostanu pět spamů. Mám nastavený spamový filtr u poskytovatele e-mailu a druhý v poštovním programu. Výsledek je ten, že když mi má přijít e-mail od Adobe, skončí ve spamovém koši. Koupím si program, čekám na licenční klíč a nedočkám se. Kvůli nějakému „podnikateli“, který se živí tím, že rozesílá spam.

Spameři, dokážete pochopit, že erekci mám dobrou a velikost taky. Peněz mám tak akorát a s Natašou z Ukrajiny ani s Olgou z Mockbu se seznámit nechci. A programy na počítači mám legální. Prosím, už mi nepište. A neposílejte mi „fotky mojí manželky“.

Jak by vám bylo, kdyby vás pořád někdo obtěžoval? Stačí tato otázka k vašemu probuzení?

Pokud ne, tak za to, co mi děláte, vám přeju, aby se vám počítač desetkrát zpomalil, abyste od rána do večera museli číst nesmysly, které mi sami posíláte a pokud jste muž, aby vám penis sklesle visel a nepomohla mu ani vaše v1agra. Pak se snad přestanete rozmnožovat a dáte mi pokoj …

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Vítek Paroulek | čtvrtek 2.9.2010 9:30 | karma článku: 15,50 | přečteno: 1124x
  • Další články autora

Vítek Paroulek

Komu slouží uprchlíci a „uprchlíci“?

Máte pocit, že se „představitelé Evropy“ zbláznili? Cožpak nevidí, že tu většinou nejde o uprchlíky před válkou, ale o invazi ekonomických migrantů a devastaci Evropy v přímém přenosu?

10.9.2015 v 10:31 | Karma: 24,95 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Ostatní

Vítek Paroulek

Vidlák v pětihvězdičkovém hotelu

"Vidlák, vidlák, drží v ruce vidle. Jde kolem druhej, nese si dva kýble." ... zpívám si mojí oblíbenou písničku a mířím do pětihvězdičkového hotelu na setkání vidláků.

31.12.2014 v 11:05 | Karma: 14,47 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Ostatní

Vítek Paroulek

Nikdy se nevzdávej!

Rosnička Žvanilka se vyhřívala na kameni a přemýšlela o tom, čím bude, až vyroste: „Mohla bych být spisovatelka. Znám spoustu příběhů a dokázala bych je vyprávět od rána do večera. Nebo zpěvačka... mám dlouhý jazýček a umím vyluzovat líbezné tóny. Nebo...“ v tom zaslechla známý zvuk: Klapy, klap!

28.7.2014 v 9:02 | Karma: 10,22 | Přečteno: 677x | Diskuse| Letní povídka

Vítek Paroulek

Miluji peníze ♥

Buddha se vzdal bohatství a odešel hledat Osvícení. "Je snadnější, aby velbloud prošel uchem jehly, než aby boháč vešel do Božího království", píše se v bibli.

26.11.2013 v 11:03 | Karma: 16,00 | Přečteno: 1151x | Diskuse| Ostatní

Vítek Paroulek

Teorie domácího bordelu

Nepřináším vědeckou teorii chaosu, ale postřeh, který dokáže vysvětlit, proč mají někteří lidé doma bordel a přitom bychom to do nich neřekli.

19.5.2013 v 13:01 | Karma: 10,35 | Přečteno: 949x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Jeden za šest, dva za deset. Překupníci ošidili na hokejovém MS už stovky lidí

13. května 2024

Premium Jeden za šestku, dva za desítku, říká u vstupu do metra Českomoravská v Praze u areny zhruba...

Nábor do ochranky pro olympiádu v Paříži selhává. Chybí osm tisíc lidí

13. května 2024

Premium Nedostatek bezpečnostních pracovníků na nadcházející letní olympiádě v Paříži vyvolává vážné obavy...

Ženské hlídky střeží ekvádorský amazonský prales. Chrání řeky i rodnou půdu

13. května 2024

Říkají si Yuturi Warmi a rozhodly se, že svůj domov, ekvádorský amazonský prales, budou chránit...

Po zřícení obytné budovy v Belgorodu zemřelo 12 lidí, úřady obviňují Ukrajinu

12. května 2024  11:48,  aktualizováno  23:04

Sledujeme online V ruském Belgorodu se částečně zhroutila vícepodlažní obytná budova, podle úřadů v důsledku...

  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1976x
Hledám a zažívám Zdraví a Štěstí a podle toho i píšu ...

Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé

Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com

Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete

Šířím myšlenku poctivých peněz.

(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)

Seznam rubrik