Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P74a86v83e49l 35S44y77c32h98a

15. 2. 2013 12:26

Já myslím že moudrý člověk nepotřebuje motivaci, ty ostatní zachrání jen motivace finanční, protože jinak přemýšlet nemoudrý člověk většinou nedokáže. Není to jeho vina. jen je třeba s tím počítat.

PS: dnes ráno jsem snídal doma upečený chleba s doma udělanou šunkou, k tomu Ricotta z Litovle a čaj z nasbíraného lipového květu. Bylo mi moc fajn..

1 0
možnosti

Tak nějak … buď člověk cítí, ženemá pohazovat plechovky v přírodě, nebo potřebuje pokutu 5000Kč, aby tonedělal. Případně odměnu za každou odevzdanou plechovku.

 

Dobrou chuť :-)

1 0
možnosti
Foto

Hezký článek! Děkuji za něj. Kéž by nad tím lidé alespoň přemýšleli...

1 0
možnosti

Děkuji za pochvalu, zase něco napíšu R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsme zásadně proti "zeleným bláznům", ale Váš článek má hlavu a patu, i když to s těmi dinosaury se mi trochu nezdá. Ale třeba v USA, kde se do hliníku balí prakticky všechny nápoje, mají v garážích takový malý lis na plechovky, které pak odnášejí do sběrny.

0 0
možnosti

Dobrý den,

Nejsem "zelený blázen" :-)

 

Tento týden nesly děti do školy cca 5kg hliníku, který jsmeposbírali spolu s příbuznými a známými … plechovky, víčka od jogurtu, mističkyod kočičího žrádla …

Ve sběrně mi tyhle věci nevzali. Tak jsem rád, že to berouve škole.

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1976x
Hledám a zažívám Zdraví a Štěstí a podle toho i píšu ...

Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé

Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com

Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete

Šířím myšlenku poctivých peněz.

(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)

Seznam rubrik