Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

alicew

28. 1. 2011 10:43
.....

konečně někdo, komu se líbí dlouhé vlasy!!!!R^

0 0
možnosti

Leopoldo

28. 1. 2011 10:16
Tak ted konecne vím

proc jsem tak blbej.Jsem úplne holohlavý.

0 0
možnosti

Vítek P.

28. 1. 2011 10:30
Re: Tak ted konecne vím

To mne mrzí, že jsem se netrefil s článkem pro vás. Jistě můžete získávat energii i jiným způsobem a rozvíjet intuici také.

Hladit si pleš je také dobré a pokud použijete krém s bylinkami, tak to je potom tutovka :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1976x
Hledám a zažívám Zdraví a Štěstí a podle toho i píšu ...

Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé

Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com

Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete

Šířím myšlenku poctivých peněz.

(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)

Seznam rubrik