Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mablung

18. 4. 2010 20:17
jméno

Jméno je jen označení. Pokud je jakž takž libozvučené, není důvod nad ním dumat. Co se -ová týče, je to problém pro šílené krávy. Nezáleží na jistorických důvodech, ale dnes to je vynikající pomůcka na rozlišení pohlaví. Nedávno jsem rozesílal po Anglii pár desítek emailů a nebyl jsem si vždy úplně jist zda jsem zvolil správné oslovení

0 0
možnosti

kotja

18. 4. 2010 20:03
příjmění

Nebo když mají manželovo i dívčí příjmení.

Viz Cimrmanův Záskok

Já jsem jednou přenášel přes močál Musilovou-Vébrovou… Znáte Musilovou-Vébrovou? Ona je jak dvě: Musilová, Vébrová!

0 0
možnosti

PetrVobo

18. 4. 2010 17:05
Tenhle mi prijde lepsi,

takovej jemnej a citlivej

Pra se Ruzenka maminky: "Mami, proc se jmenuju Ruzenka?" "No to proto, ze kdyz jsi byla mala, spadla ti do kocarku ruzicka."

Pak prijde Narciska a pta se na to same, maminka odpovi, ze ji do kocarku spadl narcis.

Nakonec prijde nejmensi Cihelka, a pta se "ueeh ggg blbl ffff?!"

0 0
možnosti

Stobka

18. 4. 2010 17:20
dobrý kameňák

nebo cihelňák....

0 0
možnosti

rezjir

18. 4. 2010 16:37
Proč dumáte nad něčím

nad čím nikdo nepřemýšlí, co je tradicí, zvykem. A nikdo to už ani nevnímá. Náklady pro všechny zůčastněné jsou rovny nule.

P.S. Znám dokonce případ, kdy si  muž vzal jméno své manželky. A všechno v normě.

Jenom mi není jasné, co nefungovalo při vašem početí. Že by ta tradice? Příznejte se, vy jste ze zkumavky, že tak vše problematizujete.

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1976x
Hledám a zažívám Zdraví a Štěstí a podle toho i píšu ...

Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé

Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com

Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete

Šířím myšlenku poctivých peněz.

(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)

Seznam rubrik