Děkujeme za pochopení.
Saša
Jedním uchem dovnitř a druhým ven?
To je to nejhorší, co můžete udělat. Nezpracovaná informace vstoupí do podvědomí a tam pak bude pracovat neodhalena celá léta.
Reklamy je třeba vypnout. A nevypnu-li je, musím jim věnovat pozornost, abych je mohl vědomě odmítnout.
Nevěnovat pozornost tomu, co slyším jako šum, nebo co vidím "koutkem oka", je nebezpečné, protože to nás pak může ovlivňovat nejvíce.
Vítek P.
.
Dobrý den, hodně dobrý postřeh , souhlasím. Nejlepší je informaci vědomě zpracovat a nastavit si filtr, jestli dovolím, aby to na mne působilo a jak. Pokud ten filtr už mám nastavený, tak je můžu pouštět „jedním uchem dovnitř a druhým ven“ a nic to se mnou neudělá …
Spát při reklamách, to je pro podvědomí „maso“.
Mějte se fajn
petrhajek.blog.idnes.cz
Re: .
Dle odborniku na reklamu jsou idealni lidi, co tvrdi, ze na ne reklama nepusobi, protoze ziji v oblacich a jejich podvedomi nasava reklamu jak houba ;-).
Vítek P.
Re: .
Je to tak … reklamy nejsou nějaké kreativní výtrysky umělců, ale týmová práce včetně psychologů.
Hezký den ...
- Počet článků 95
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1976x
Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé
Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com
Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete
Šířím myšlenku poctivých peněz.
(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)