Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AA

Saša

1. 4. 2010 10:03
Jedním uchem dovnitř a druhým ven?

To je to nejhorší, co můžete udělat. Nezpracovaná informace vstoupí do podvědomí a tam pak bude pracovat neodhalena celá léta.

Reklamy je třeba vypnout. A nevypnu-li je, musím jim věnovat pozornost, abych je mohl vědomě odmítnout.

Nevěnovat pozornost tomu, co slyším jako šum, nebo co vidím "koutkem oka", je nebezpečné, protože to nás pak může ovlivňovat nejvíce.

0 0
možnosti
VP

Vítek P.

1. 4. 2010 10:21
.

Dobrý den, hodně dobrý postřeh R^, souhlasím. Nejlepší je informaci vědomě zpracovat a nastavit si filtr, jestli dovolím, aby to na mne působilo a jak. Pokud ten filtr už mám nastavený, tak je můžu pouštět „jedním uchem dovnitř a druhým ven“ a nic to se mnou neudělá …

Spát při reklamách, to je pro podvědomí „maso“.

Mějte se fajn :-)

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

1. 4. 2010 10:26
Re: .

Dle odborniku na reklamu jsou idealni lidi, co tvrdi, ze na ne reklama nepusobi, protoze ziji v oblacich a jejich podvedomi nasava reklamu jak houba ;-).

0 0
možnosti
VP

Vítek P.

1. 4. 2010 11:17
Re: .

Je to tak … reklamy nejsou nějaké kreativní výtrysky umělců, ale týmová práce včetně psychologů.

Hezký den ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1976x
Hledám a zažívám Zdraví a Štěstí a podle toho i píšu ...

Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé

Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com

Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete

Šířím myšlenku poctivých peněz.

(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)

Seznam rubrik