Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hmmhator

1. 2. 2010 9:34
Zklamu Te.

Uz to funguje.

0 0
možnosti

carolusI

29. 10. 2010 20:40
Re: Zklamu Te.

Opravdu už to funguje-mládež má k FB úplně jiný přístup než my staříci a klidně se ze svých milostných vztahů zpovídá.Když mě jedna mladá neteř umluvila áť se také přihlásím,nestačil jsem zírat.Ale pak mě to začlo bavit. A ejhle najednou jsem objevil dávné kolegy se kterými jsem ztratil kontakt kvůli několikerému stěhování.Objevil jsem příbuzné o kterých jsem netušíl,že existují (jsme velmi plodná rodina a člověk nestačí vše sledovat).Také jsem objevil,že umělecké spády v rodině jsou asi dané geneticky (malíři muzikanti).Ale proč to píši-FB prostě není jen hloupá a bezcenná zábava.Je to  nástroj ,který se dá používat různě.Někdo ho používá k rozesílání srdíček jiný si povídá s přáteli z druhého konce světa a jen pámbu ví jak jinak se dá ještě použít A tak jsem ho vzal na milost  a užívám si to.

0 0
možnosti

oldiess

31. 1. 2010 11:27
Asi se to neujme

jednoduchýho důvodu a to proto, že džentlmen o svých sexuálních stycích nemluví, a tím spíš už nepíše, podobně jako opravdová dáma. Ale chápu, že vás inspirovala některá naše periodika, která fakingbooks už dávno zavedla. Jen se divím, že jste si toho nepovšimnul a považujete se tak za vynálezce. Copak neznáte Cimrmana;-D

Jo a pokud jde o Facebook, představte si, že jste třeba známým hudebníkem, kterej vystupuje celej život v celým světě, a při tom se  setká s tisíci lidmi, které považuje za přátele. Takže jich má pak na FB klidně tisícku. Takže k Novýmu roku jim popřeje v celku. Nebo by měl podle vás napsat tisíc mailů?

0 0
možnosti

oldiess

31. 1. 2010 11:31
Re: Asi se to neujme

Děkuji touto formou automatickýmu cenzorovi za důvěru v naše jazykové schopnosti, když mi neprošel výraz fučkingbook, jinak vím že fejk je něco jinýho než fučk;-D

0 0
možnosti

jana.krcova

31. 1. 2010 10:36
Vítku,

no takový bulvár mi servíruješ na ranní nedělní počteníčko?;-D Já jsem taky na FB, psala jsem o něm i dva články. Vidím také spoustu negativ, ale zatím stále převažují pozitiva. Myslím, že bych tam snad ani nenašla tak promiskuitní přátele, kteří by psali svoji sexuální historii;-). I když, možná se mýlím.

Měj se krásně:-)J.

0 0
možnosti

Vítek P.

31. 1. 2010 11:33
Jano ...

Ahoj Jano, přišel jsem na to, že když dělám něco opravdu tvořivého, tak nemám potřebu psát a číst blogy, není čas. Stejně tak, když si rozumím s partnerem, nemám potřebu navazovat další kontakty. Lidé místo aby řešili svoje vtahy, tak utíkají k virtuálním. Jiná věc je, když s někým jedu na výlet, tak pak dát fotky na FB nebo někam jinam, aby se podíval. Tvoje články jsem si přečetl. Jestliže někdo vyhodí někoho z práce kvůli tomu, že na FB viděl jeho fotku s konkurencí a nenechá si to vysvětlit, tak je to primitiv a lepší je pracovat pro někoho jiného. Měj se krásně …:-)R^V[>-]

0 0
možnosti

philby

31. 1. 2010 9:10
přátelé

Vulgární, bulvární, pravdivé ;-) přiznám se, že na FB jsem, ale rozhodně nejsem, a snad ani nebudu "sběratelem" tisíců virtuálních "přátel"..... Opravdu se dá několik stovek(!) lidí, které mají někteří v seznamech, považovat ještě za PŘÁTELE?? Tím slovem spíš označuju někoho, koho znám dobře, nikoli pouze virtuálně, z pár napsaných vzkazů..... Honíme se za "přáteli" virtuálními a zapomínáme na ty živé, opravdové.

0 0
možnosti

Danny_Kay

31. 1. 2010 9:07
Ano, souhlas!

Hledani partnera stylem "je tu nejaka holka na pokec nebo i vic" nebo "...sel by dneska nekdo ven?"  mi pripada podobne jako kdyz si sezenete samici a samce nejakeho zvirete na chov...

0 0
možnosti

ivabublan

31. 1. 2010 9:13
Re: Ano, souhlas!

no vidite, ale lide to chteji, lide to delaji, lide to prodavaji, lide to kupuji ....

0 0
možnosti

Duke Nukem

31. 1. 2010 8:53
----

;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1976x
Hledám a zažívám Zdraví a Štěstí a podle toho i píšu ...

Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé

Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com

Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete

Šířím myšlenku poctivých peněz.

(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)

Seznam rubrik