Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

POToole

9. 1. 2009 18:15
Diky za clanek,

nebot jsem se diky nemu dozvedela, jakou si moje babicka uzila "legraci", kdyz kdysi - tusim za valky - mydlo vyrabela ( a pak ho take strouhala na prani pradla...). Podobne pokusy miluji, ale na tento bych si urcite netroufla... :-)

0 0
možnosti
VP

Vítek P.

9. 1. 2009 20:49
Re: Diky za clanek,

Dobrý večer, ono to vypadá, že babička pomalu každého vyráběla za války mýdlo, ale ne a ne si vzpomenout, jak to dělaly … :-)

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

9. 1. 2009 15:14
Milý Vítku,

líbí se mi Vaše experimenty, já bych na to neměla nervy:-) Mějte se moc hezky. Jana

0 0
možnosti
VP

Vítek P.

9. 1. 2009 17:14
.

Milý Vítku, líbí se mi Vaše experimenty, ale doma bych to mít nechtěla …

Milá Jano, to nejsou nervy, to je zvědavost, jak to dopadne. Mějte se fajn. Děkuji za přání. ;-)

0 0
možnosti
K

Kalorka

9. 1. 2009 11:06
Pro přežití v přírodě

1. není očista mýdlem až tak důležitá

2. využijte na mytí nějakou kytku se saponiny. Vykoupete se v mydlici lékařské a zbavíte se nejen nečistoty, ale i furunklů (z publikace o našich léčivkách) 

0 0
možnosti
VP

Vítek P.

9. 1. 2009 12:41
Re: Pro přežití v přírodě

Dobrý den, souhlasím s tím, že mýdlo není priorita číslo jedna, ze začátku. Nicméně z nějakého důvodu naši předkové to mýdlo začali vařit a nedrhneme se dnes mydlicí. Mydlici zkusím také a kaštany. Děkuji za tip.

0 0
možnosti
J

jana555

9. 1. 2009 10:57
karma

to mi připomíná naši snahu uvařit cukr z cukrovky. Má maminka mi chtěla ukázat  jeho výrobu. Po několika hodinách vaření přišel taťka z práce, podíval se na sporák pod pokličku a s výrokem že tu špínu vylil čekal na večeři. Dodnes jsem tak nevědomá jak se to vlastně dělá. R^;-D

0 0
možnosti
VP

Vítek P.

9. 1. 2009 11:03
Re: karma

Dobrý den,

Počkejte do podzimu, semínka řepy máme koupená. Těžko se shánějí. :-)R^

0 0
možnosti
U

Urbi1111

9. 1. 2009 10:50
Draslo

Problém je v tom, že jste nekoncentroval to draslo z popela vyvařením vody.

0 0
možnosti
VP

Vítek P.

9. 1. 2009 11:02
Re: Draslo

Vidíte a já jsem si naopak myslel, že v tom draslu bylo málo vody a ta se rychle vyvařila a tím se to zastavilo.

0 0
možnosti
S

SantaKlaun

9. 1. 2009 10:35
.

Karma za snahu, na podobné experimenty bych asi neměl trpělivost :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1976x
Hledám a zažívám Zdraví a Štěstí a podle toho i píšu ...

Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé

Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com

Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete

Šířím myšlenku poctivých peněz.

(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)

Seznam rubrik