Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zo

2. 10. 2008 17:24
jen tak

Tak nevím.Nechci se zastávat RWE, ale mě osobně zálohy počítají naprosto korektně.Faktem je že nedoplatek či doplatek je tak směšný že i kdyby se zbláznili tak jim žádné velkolepé navýšení ani nemůže vyjít.Totéž platí o teplárně.Naprosto přesně a korektně je proveden výpočet a zálohy jsou snižovány.Zdá se to možná neuvěřitelné.Ale zálohy za teplo jsou mi každoročně snižovány.Přesné částky z hlavy nevím ale je to tak.V podstatě mi za teplo vrací každý rok tak kolem 3500 až 4000 kaček.Asi je to naprosto skvělým zateplením domu a ještě použitím jakýchsi přístrojů řízených počítačem který reguluje teplotu celého objektu.Nemohu si stěžovat.:-)

0 0
možnosti

Vítek P.

3. 10. 2008 9:58
Re: jen tak

Dobrý den, já se zase nechci nezastávat RWE, ale zvednout zálohu o 64 procent (nedoplatek započítán) je hodně.

0 0
možnosti

pidla

2. 10. 2008 15:04
Karma

R^

0 0
možnosti

mysak_25

2. 10. 2008 14:31
Presne

tak,setrete,zateplujte ,izolujte a my pak energie zdrazime.Za mene prace vice penez!;-D;-D;-D:-©R^

0 0
možnosti

bull.terrier.oracle@seznam.cz

2. 10. 2008 11:48
Zálohy mě až tak moc netrápí,

to procento z přeplatku, které by přinesly v bance není tak velké. Ale to zdražení je opravdu rok od roku znatelnější. Jak zatepluji, měním okna, pořídil jsem krbová kamna, tak mi klesá neustále spotřeba, za poslední tři roky třeba skoro o třetinu (byly i teplé zimy). A přitom to na platbách není moc poznat. :-(

0 0
možnosti

Vítek P.

2. 10. 2008 15:11
Re: Zálohy mě až tak moc netrápí,

Okna mne čekají, mít „káčko“ 2,8 už dnes není moderní R^

0 0
možnosti

topič elektrárenský

2. 10. 2008 10:53
Zálohy

Výši záloh si už léta určuji sám a včas hlásím příslušné služebně. Změna ceny plynu (před topnou sezónou vždy zdražení, po ní občasná minimální sleva) jsou avízovány natolik včas, aby se dala záloha s určitou přesností stanovit. Nicméně to není nic platné, distributor zafintí jinak, aby si na své přišel. Letos například navzdory původně oznámenému odečtovému datu odečetl o čtyři měsíce dříve, samozřejmě, že před létem, takže nedoplatek činil čtyři chybějící zálohy, bratru necelých 20 tisíc korun. Na stížnost odpověděli, že vše je v rámci zákona. Jsem zvědav, jakou fintu vymyslí příště. Kotel na uhlí je připraven, je to jen otázka času, kdy mě přestane bavit platit kažodoročně o desetitisíce za plyn víc.

0 0
možnosti

Vítek P.

2. 10. 2008 10:57
Re: Zálohy

Antoníne, topiči elektrárenský, do kotle přilož ... :-):-):-)

Tak, tak … mám "jenom" krbová kamna, ale těmi celý dům nevytopíte. Ale když to jinak nepůjde, tak to půjde s kotlem …

0 0
možnosti

velký jarda

2. 10. 2008 10:23
Vážený pane

jsem rád že jste tento problém nakousl. RWE vás a ostatní nezkouší z počtů ale úplně drze nás všechny odírá a dělá si z nás banku. Výsledek je že po roce vám pak milostivě pošlě zpět obrovský přeplatek. To se děje již několik let a nikoho to nevzrušuje.  Přiblblý novináři raději píší neustále dokola o Moravovi a vířivce místo toho aby si na tyto nešvary podívali zblízka. Pokud se ptám sousedů tak většinou každý dostává zpět  při vyúčtování poměrně velký přeplatek.  Pokud Vám mohu poradit pošlete vyúčtování zpět a nechte si předepsat zálohu jen o cca 10% vyšší oproti minulému roku i za cenu že budete doplácet.

0 0
možnosti

Vítek P.

2. 10. 2008 10:54
Re: Vážený pane

Ano, teď jsem měl nedoplatek cca 1300Kč, ale minulý rok přeplatek 12 tisíc. A příští rok jim to mohu opět spočítat.

Mějte se fajn a zahřívejte se myšlenkami na sluníčko.:-)

0 0
možnosti

Vítek P.

2. 10. 2008 10:17
P.S.

Dnes přišel z RWE e-mail:

"Na základě Vašeho požadavku Vám byly zálohy upraveny na částku 3 300,- Kč s platností od listopadu 2008."

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1976x
Hledám a zažívám Zdraví a Štěstí a podle toho i píšu ...

Spolu s Mínou píšeme o štěstí … Šťastní lidé

Další zápisky si můžete přečíst na osobnějším blogu DeoSum.Com

Můj byznys: Osobní byznys … Živte se tím, co milujete

Šířím myšlenku poctivých peněz.

(Některé kliparty Copyright © 1999 Corel)

Seznam rubrik